"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 22. prosince 2014

Pár věcí co o mně možná nevíte

Objevili se tu komentáře, žádající o informace o mně, zklamu vás, fotky nebudou... Zatím prostě nechci ukazovat svůj obličej, protože, řekněme si to upřímně, vzhled jsou předsudky i předpoklady a já nechci abyste si o mně udělali názor takhle, ne, že by moje povídky byli o něco lepší materiál...
Takže jdeme na to, pár věcí o mně, co jste možná nevěděli:

Jsem introvert, řekla bych, že mám občas až společenskou fóbii
 Introvert by Whatever-Lu
Mám přátele, ale nikomu nedokážu nikdy říct všechno, mám pocit, že mě nikdo nedokáže přijmout takovou jaká jsem
Obdivuju svýho tátu, za to jakou práci dělá, ale přesto mě věčně irituje svýma hloupýma vtípkama
Moje oblíbené barvy jsou zelená a červená
Jsem závislá na černém čaji

Často si kladu otázku proč se vůbec musím zabývat takovýma kravinama, když lidi v jiných částech světa umírají hlady a já jim nemůžu pomoct
V hlavě mám milion příběhů, ale když se je pokusím vyjádřit slovy, zešednou
Růžoví sloni jsou nejlepší.... (jo, vím, že tuhle poznámku nikdo nepochopí...)
Seeing Pink elefants update by Villa-Chinchilla 
Nějaké normálnější informace na závěr...
Miluju čtení, přírodu a hudbu
Hrála jsem skoro 10 let na housle
Jsem skautka
Mám dva mladší sourozence
Popravdě nic dalšího už mě nenapadá, jestli vás něco zajímá, tak se zeptejte, máte snad prsty, ne? A komentujte, jd to pro mě dost inspirativní, hodně píšu, ale popravdě, proč to sem dávat, když k tomu nemáte připomínky? Píšu to pro sebe a sem to dávám hlavně kvůli tomu, že doufám v konstruktivní tipy, ten tu zatím nebyl snad žádný...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!