"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

sobota 23. srpna 2014

Vykecávačka

Takový ty kecy - omlouvám se, jsem nemožná, budu se snažit přispívat víc - přeskočíme, je to sice pravda, ale řeknu to asi takhle. I když se to možná nezdá, tak ta holka co sedí za počítačem žije i skutečný život. Ne, že by ráda propadla obrazovkou do náruče - Kankura, Sasukeho, Gaary,  nekonečný seznam jmen. Ale řekněme, že realita ji nepěkně dohonila a ona má teď starostí nad hlavu. Řeknu to takhle, v pondělí mi držte palce, protože pokud všechno dopadne, mohl by být poslední týden prázdnin plodnější.
Mám spoustu rozepsaných věcí, to se mi snad ještě nestalo, jedno je větší prasárna než druhá, ale vlastně jsou to dost unikátní prasárny. Mám rozepsaný "Strach z doteků", který se bohužel tak nějak zasekl... ale je tam Kankuro, konečně jsem se odvážila psát Kankura... a odehrává se to na střední, což jak asi víte je pro mě dost neobvyklí. Pak je tu ta zpráchnivělá "new adultka" ze které už jsem měla pěkný kus těch "nudných" pasáží napsaných, ale kus se mi zas smazal, což mě pochopitelně namíchlo, každopádně se na tom pracuje. Každopádně je to SasuHina a řekla bych, že i docela vtipný, i když a Stříbrnou hru od miraelli to nemá, to si fakt přečtěte!!! Pak je tu náš slavnej stejně starej crossing over, kterej je spíš trapnej, než vtipnej, ale to na člověka musí přijít ta správná nálada, když máte přemejšlet jako Ron s Kankurem a zároveň jako Ginny s Gaarou a pak jako McGonagallová a... pffff Ale už se těším až to bude, to bude trhák! určitě :D Pak píšu jedno NejiHina, ale zatím mám prostě jen jednu scénu a nemůžu pochopit ten děj okolo, prostě... na to budu muset ještě přijít... A pak píšu jedno ItaSaku, ale ještě pořád mám dojem, že tam ty postavy nesedí, Itachi se tam hodí, ale místo Sakury by se hodila spíš Hinata, ale... Ta je Sasana, takže... áááá velké dilema, ale nebojte to taky nějak dopadne.... Jo a pak mám rozepsanou jednu naprostou SasuHina kravinu, vůbec nevím, jestli to uveřejním, prostě jsem je tak trochu pobožštila - jako by si už tak o sobě Sasuke moc nemyslel... A včera jsem začala psát jednu o Fugakovi a Mikoto, ale ta je ještě v plenkách, zatím mám jen náčrt v bloku, ale není to tak špatný nápad. Potom mám ještě jeden nápad s Temari, Kankurem a Gaarou - zatím to má pracovní název "Bratříček" a konečně je to nějaká neromantická a nesexuální povídka - po dlouhé době....
Pak taky můj mozek začal pracovat na něčem úplně novém, nevím, odkud to přišlo, ale začala jsem kreslit, postavy ze své hlavy a postupně se mi začíná objevovat i jejich příběh, asi to bude stát hodně pilování a přepisování, ale chci z toho zkusit sepsat něco smysluplného, ale to asi tady na blogu uveřejňovat nebudu... Každopádně, kdyby měl někdo zájem, můžu mu to zkusit poslat, ale zatím není co, takže, to později...
Další věc je, že zvažuju úpravy některých povídek, například Rozum a Cit je podle mě dějově docela dobrý, ale některé věci se dějí moc rychle atd. Takže v nádsledujícím měsíci s tím počítejte, nebudu úplně měnit děj a asi vždycky i upozorním na úpravu, to jen aby jste nebyli překvapení...
Mám hromady nových obrázků, ale u většiny je asi zbytečné je sem dávat, takže, to bude až úplně další věc... Taky mě trochu mrzí, že tenhle blog neměl být původně jen povídkový, takže s tím zkusím asi taky něco provést - Takže by mě zajímalo, co by vás zajímalo :D Nebudu sem teď tedy úmyslně psát žádné své ideje, ale naivně budu čekat, že něco napíšete vy, jinak počítejte s tím, že se tady dost možná budu snažit o něco co vás vůbec nezajímá.... ach jo.. Fajn, tak pro dnešek končím... :D
Dobrou noc, ať vás blechy štípou celou noc.
Jass

1 komentář:

  1. No, já si pamatuji, když jsem ještě psala fanfiction na Naruta a vím, že po těchto prázdninách s tím končím. Během let mi v počítači naskákalo také milion složek s milionem povídek na 99% nedokončených (no a také to byli úchylárny a sprosťárny- ale v té době mi to přišlo super), psala jsem i na Konohu.cz a pár mi jich tam vyšlo, jenže já celkově na Naruta už zanevírám. Jako mám jej stále ráda, ale situace kam teď spěje mi to hodně kazí, ten úsudek jak to bývávalo fantastické :) navíc mi tam teď zařvala oblíbená postava dost nedůstojným způsobem, takže si dávám pauzu a orientuji se na jiná anime.
    Překvapuje mně, že píšeš na tolik párů. Já byla vždy schopná jen asi (hlavně) na Naruhina, Shikatema a Kakarin (a možná ještě neobvyklou kombinaci ShizunexYamato :D)
    Chtěla bych ti poděkovat, že jsi četla mé povídky, třeba tu sérii, která se ti líbila a já už nenapsala další díly (gomen, no jsem trochu bídná, já vím ^^")
    Ohledně jiných článků, strašně ráda bych ti tu chtěla psát komentáře, problém je pro mně v tom, že když už nepíšu fanpovídky tak už je z velké části nečtu (přináší to melancholické až depresivní stavy XD), nevím, jestli chceš poradit tak recenze- to hodně lidí čte a zvýší ti to i návštěvnost anebo různé názory a zachycené poznatky na různé mangy/anime/knihy/filmy, to taky hodně lidí baví. S povídkami nepřestávej, užívej si ten zápal dokud jej ještě máš, já už o něj přišla a jedna příjemná věc mi z života odešla, ale ono už to nejde psát. Chci ještě vydat poslední trojdílnou povídku, kterou sice nebude nikdo číst, ale bude to takové mé rozloučení s fanfiction, přiznám se, že ke konci už mně to bylo otravné psát a vedu silný psychologický boj o to, jestli ji mám pustit na světlo boží :)
    Tak jo, užívej poslední týden volna, pak nám to začne a zase nebude na nic čas :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!