"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pátek 9. května 2014

Je to tak lepší (NejiHina)



Jedno dvojité drabble (200 slov), postavy tak nějak vyplývají, asi k tomu není co říct, je to to co jsem vám slíbila, že napíšu ve vlaku ;)  A jo, jsem rejpal, kdo čte mangu ví :(

O sebeobětování jsem nikdy moc neuvažoval. Ale teď, asi má smysl umřít pro někoho koho milujete. A já ji miluji. Nejdřív jsem ji nenáviděl, ale dokázala si najít cestu k mému srdci, byla pro mě jako sestra. Pak přišlo uvědomění, že to co cítím, by bratr k sestře, nikdy necítil. Nikdy bych neměl přemýšlet o půvabné křivce jejího krku zakryté inkoustovými vlasy, o perleťových očích, rudých rtících, nebo její jemné saténové pokožce. Bratr by si nikdy nepředstavoval svoji sestru nahou, sestru sténající pod sebou, sestru, které se smí dotknout všude. I přes to, že to není moje sestra, ale sestřenice tohle není správné, tyhle představy nejsou správné. A proto jsem skočil. Nemůžu bez ní žít a vím to. Vím, že bych se neudržel, že bych jí to řekl, že bych bez ní zemřel, jako květina bez vody a slunce. Už teď usychám. Tenhle svět není pro nás, musím ji opustit a udělám to pro ni. Ona může žít, může být šťastná, já na ni nahoře počkám. Kůly mi projely tělem, poslední co jsem viděl, byly její nevěřícné oči. Perleťové oči. Zalily se slzami. A pak už jen světlo na konci tunelu. Nikdy jsem ti neřekl pravdu, je to tak lepší.

Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!