"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

čtvrtek 8. května 2014

Povídka na přání

Omlouvám se za stálou absenci povídky na  přání, ale co jashin nechtěl... Už jsem byla tak ve čtvrtině (a byla to fakt fuška...) když mi to milý počítač smazal, bohužel to není ani mezi neuloženými soubory, takže se omlouvám (to je tak, když si to člověk průběžně neukládá...). Spolu s tím se smazal i můj projekt na Zsv, takže... hrůza. No, nic. Bude to trochu pozdji, omlouvám se :D. Dneska musím dočíst Hamleta, vypočítat 28 kvadratických rovnic se substitucí a uklidit koupelnu, takže smůla... Možná to zvládnu napsat zítra ve vlaku, ale jestli ne, tak v sobotu ani neděli to nenapíšu - přijede ke mě na návštěvu kamarádka, kterou jsem přes půl roku neviděla a je to narutofilka jako já, takže nová inspirace zaručena :D. No a pak bude školní týden a jestli budu stejně mrtvá jako teď, tak nevím nevím... Ale v hlavě mám jednu povídku, kterou stačí vyplivnout na papír, tak tu možná stihnu, ale vážně nic neslibuju. :(
Jass

2 komentáře:

  1. OK, vždiť já si počkám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jenou gome, je toho prostě teď moc, mám nutkání napsat, že dneska mám čas a že to možná napíšu(a jejda, já už to napsala...), ale znám se... Byla dlouho škola, pak sbor a nemžu prostě nic slíbit, snažím se, ale bohužel nejsem psací stroj :( Arigato za trpělivost.

      Vymazat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!