"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 5. května 2014

Rudá guma (SasuHana)

Je to tady, stý příspěvek u mě na blogu! Chtěla jsem, aby to bylo něco zvláštního, tak tady máte jeden z mých pokusů o poezii, nikdy mi to nešlo a já bych to ani nenazvala básní, i když se to rýmuje. Původně jsem myslela, že to bude SasuHina, ale pak jsem si uvědomila, že jsem vám slíbila nějaký jiný pár. Sasuke je bohužel pro tuto zápletku nutný, takže dáme SasuHana - Hanabi (ne Inuzuka). Děj je asi celkem pochopitelný, ale nastíním. Jde o náhodné setkání Sasukeho a Hanabi, Sasuke se z nějakého neznámého důvodu rozhodne a z genjutsuje Hanabi. Donutí ji věřit, že ho miluje, donutí ji chtít ho, ona si to ze začátku uvědomuje a bojuje proti tomu, jak se věty zkracují chápe to míň a míň, až...


Koukal jsi na mě rudýma očima.
Proč nestačil ti pohled?
Koukal jsi na mě svýma očima.
Byly chladné jako led.
Koukal jsi na mě rudým pohledem.
Já přišla o své srdce.
Vpaloval ses do mě hořícím ledem.
Nemohla jsem křičet, dej pryč ty ruce!

Rudé oči, které svlékají mě do naha.
Oči, které srdce mé vzaly.
Oči, v nichž zračí se odvaha.
Nazpět nic mi nedaly.
Ledový pohled, který oheň ve mně zažíná.
Nechtěla jsem nic z toho.
Rudý pohled, který všechno začíná.
Já dala jsem ti mnoho.

Upřený pohled, který obnažil mě na kost.
Bezmocná stála jsem před tebou.
S pohledem, nepřiznávajícím slabost.
Ruce i tělo, touhou mě zebou.
Mé tělo podlehlo pod tvými zraky.
Kolena se mi podlomila.
Pohledem změnils mé myšlenky.
Moje mysl se proměnila.

Pohled neupíráš na mě.
Vždyť já nejsem pes.
Dřív působils tak temně.
Budils ve mně děs.
Když díváš se na mě teď.
Cítím jenom touhu.
Tak prosím na mě hleď.
Zulíbám tvou nohu.

Vzal jsi rudou gumu,
vymazal jsi mé srdce.
Přidals panáka rumu,
abych ti byla k ruce.
Kalamář, rudý inkoust,
pero s ostrým hrotem.
Večerem zabzučel chroust,
já měla jiný totem.

Vše co jsi chtěl, já jsem ti dala.
Zahanbenou nechals mě na mýtině.
Já odhalené tělo i duši měla.
Srdce, kde jsi? Někde v pustině.

P.S. Mám hroznou chuť tu situaci nakreslit, protože jsem k tomu nenašla žádný ucházející obrázek, ale nevím, nevím... to by zas byla prasárna (stačí ten MatsuKenshin co mi zbývá okopírovat...)...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!