"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

úterý 20. května 2014

Vykecávačka

Už jsem vám říkala, že mě tyhle články baví...
V první řadě jsem vám chtěla říct, že sice mám spoustu rozepsaných povídek, ale mám trochu technické problémy s počítačem, takže je to teď trochu... problematické :) Už bych mohla dorazit ten Crossing over, jak vám slibuju už dlouho (jo, proč tomu říkám Crossing over, to je totiž biologický pojem pro to, když máte dvachromzomy a oni si kousek té jedné "nohy" prohodí, mám dojem, že normální lidi říkají těmhle kombinacím jinak, ale.... to jsem prostě já), ale ona je to spíš takové parodie na Harryho Pottera - Aneb Weasley, Sabaku, proč jste tomu psovi přičorovali další hlavu?! Na to že to původně měla být romantika - jak jinak, že? - se to poslední dobou vyvíjí trochu... jinak. Pak mám rozepsanou tu SasuHina Newadultku, ale to budu muset asi celé přepracovat, některé ty scény se mi líbí, jiné jsou... trapné a jiné možná až moc vtipné... (tím myšleno tak trapné, až si budete říkat mám se smát nebo plakat?) no zkrátka hrůza... Pak mám pidimidi kouset NejiHina, toho je tak málo, že si k tomu člověk ani nemůže vytvořit nějak špatný názor... No, a to je tak nějak všechno, chci napsat další kapitolku k Život si nevybereš, ale... znáte to, zas nevím koho psát dřív XD. Navíc mě neskutečně štve, že už má jednu kapitolku s Kumi napsanou, ale ještě jí tam nemůžu dát... Pak jsou tu ty obrázky Matsuri... Ty stačí tak nějak oscenovat, ale přes to jsem to stále neudělala - už jsem je sice jednou scenovala, ale nakonec se to z nějakého mě neznámého důvodu neposlalo - Bože, já jsem geniální! Proč mě už dřív nenapadlo podívat se do Spamu?! *tančí vítězný taneček* Fajn, tak mám aspoň něco, co vám sem můžu dát :D Ale neslibuju, že to bude dneska... Možná vám to sem dám až zítra, docela bych to chtěla upravit v Gimpu a ty programi ve škole jsou docela dobré... I když některé z těch obrázků bych tam radši nevatahovala... no nic.
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!