"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

úterý 6. května 2014

Nesnáším scanery!

Ano, opět (jeden obdobný článek omluvnonadávajícíí už jsem napsala XD). Zkrátka řečeno, mám dodělaných šest obrázků k Udidím kvést magnolie? (Matsuri kap. Život si nevybereš). Vzala jsem je do školy už v pondělí, že je okopíruju, nakonec jsem to ale nestihla, tak jsem si je vzala i dneska a když jsem tam přišla poprvé, byl rozbitý mincovník - to je takové zařízení na dobíjení kreditu na ISIC a mě se nějakým zázrakem povedlo dostat do mínusu, takže mi to nechtělo povolit scanování. Když jsem tam šla podruhé, všechno krásně fungovalo tak, jak mělo, já si tam tak operovala, aby ty obrázky pokud možno nikdo neviděl, učitelé si tam kolem mě krásně pobíhali a já si hezky scanovala, všechno se odeslalo. Přišla jsem domů, otevřela mail, jako že je opravím a prd. Zase se to odeslalo na špatný mail, takže jestli to sem přibude zítra, bude to zázrak. Na povídkách pracuju, dneska mám v plánu přidat sem svůj "slavný" sonet a to je asi tak vše co ode mě můžete čekat, protože musím dělat úkol z Matiky (leda byste za mě někdo chtěl vypočítat krásných 28 příkladů kvadratických rovnic se substitucí :'( ...)
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!