"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 20. dubna 2014

Co dělám...

Tyhle články mě baví ze všeho nejvíc... můžu si sem psát co chci, protože to stejně nikdo nečte... Takže, jak se vám líbila HidaSaku? Jo, bylo to strašný, já vím :D. Poslední dobou hrozně miluju SasuHina, takže mám na ně rozepsanou natovou New adultku (pro neznalé, nejřív je young adult - to je střední, new adult - vysoká a pak už je adult...). Má to lehce podobné téma jako jedna NA, kterou jsem četla, ale... není to úplně stejný. Možná to stihnu dopsat dneska, možá ne... Víte co je hrozný? Přesně vím, co za nemravné scny tam bude, ale musím tam přece napsat i nějaký ten děj okolo :(, což mi dneska (a včera večer...) vážně vůbec nejde. Je to hold smutný. Crossing over je pořád rozepsaný, je pro mě momentálně nějak málo nemravný, takže to už prostě vůbec nejde :D. (ano, vím, že jsem zvrhlá, děkuju za pochvalu). UtaHota mi pořád šrotuje v hlavě, ještě trošku domyslet a půjde to na papír :D Snažím se i kreslit, ale je to ještě ubožejší než obvykle, nakreslila jsem Matsuri zombie, pak obrázek, kde se Matsuri šklebí jak Yota, pak něco, co jsem pracovně nazvala "víš, že bych ti nikdy neublížil" (Ano, Matsuri a Kenshin) a pak mám rozkreslených několik dalších Matsuri obrázků, které jsou ale hrozné a jednu Temari, která je ještě horší... Z Život si nevybereš mám už poměrně dobře promyšleného Gaaru, ale nemyslím si, že by další kapitola byla jeho... A ne, nevím koho bude, pro S
asukeho mám poslední dobou nějakou slabost, takže ten to nebude, Hiashiho ani nevím, jestli budu psát, chtěla jsem napsat Ori (císařovnu), ale ve výsledku... asi se na to vyprdnu, už tak je tam moc romantiky. Pořád jsem nevymyslela co s Kakashim, Asumou, Kurenai a spol. a tak... no, asi mě prostě bude muset přepadnout spásná myšlenka. Jinak mi dneska tak nějak trháte rekordy, asi v jednu už sem měla 26 návštěv... Ale pořád žádné komentáře... smutné. No, už radši mlčím, doufám, že jsem nic nezapoměla zdělit...
Ero-Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!