"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 20. dubna 2014

Rozum a Cit (SasuHina)



 Hinata chce přivést Sasukeho zpátky do Konohy… Tohle není to slíbené new adult, to dopíšu až zítra, dneska jsem si prostě potřebovala napsat nějakou… šukačku, to se prostě nedá říct jinak, děj mi dneska absolutně nejde… Asi napíšu pokračování, bude to taková mini-ero-série… možná, ale líbí se mi to, tak asi jo :D.

„Sasuke, vrať se domů.“ Hledala jsem ho tak dlouho. Naruto ho potřebuje u sebe, musím ho pro něj přivést.
„Proč bych měl?“
„Vždyť Itachiho už jsi zabil, to jsi chtěl, ne? Pomstít svůj klan a pak ho obnovit?“
„Já se nemůžu vrátit do Konohy, Hinato. Já tam nepatřím.“
„Patříš, kam jinam bys patřil? Naruto tě potřebuje, a i dalším tvým přátelům se stýská.“
„Nemám proč se vracet, jen kvůli Narutovi? Navíc, s kým bych tam podle tebe měl obnovit ten klan? Se Sakurou, nebo Ino? Mě na nich nezáleží, ne takhle Hinato, ne na nich.“
Pomalu k němu přejdu, až stojím těsně u něj. „Jde ti jen o obnovu klanu, nebo i o něco víc?“
„Obnova klanu je to hlavní, ale ta žena mi musí být, alespoň trochu sympatická, ne jako Sakura s tím jejím Sasuke-kun.“
„Jsem ti alespoň trochu sympatická, Sasuke?“ Rozepnu si mikinu.
„Cože?“
Shodím si ji z ramen. „Stačila bych ti k obnově klanu?“
„Hin, to-“
„Moje techniky jsou taky oční, mohl by vzniknout nový druh technik. Nebo ti přijdu tak ošklivá?“ Sundám si podprsenku.
„Ne, to ne, jen, že ty, vždycky jsi, totiž myslel jsem-“
Položím mu prst na rty. „Možná bys pro jednou mohl zkusit nemyslet.“ Skopnu boty a začnu si rozvazovat tkaničku u kalhot. „Nebo bych ti přepadala nudná?“ Stáhnu si kalhoty. „Nebo snad hloupá?“ Stojím před ním úplně nahá. Chytnu ho za ruku a navedu ji na své ňadro. „Tak co, Sasuke? Obnovíme spolu klan?“
Chvíli myslím, že odejde, že mě pošle domů, ale neudělá to, místo toho navede mé ruce pod jeho košili. Opatrně ji svlékám. Podívám se mu do očí a kleknu si, abych mu mohla stáhnout kalhoty, jen mě tiše pozoruje, jako by to byla zkouška, a proč vlastně ne?
Vytáhne mě na nohy, v očích pořád ten zamyšlený pohled. Oplácím mu ho, je to zvláštní situace, dva mladí nazí lidé stojící proti sobě na lesní mýtině. Nakonec se osmělím a stoupnu si na špičky, rukama se opřu o jeho ramena a políbím ho na rty. Škádlím ho, čekám na jeho reakci. Chvíli zůstává chladný, ale nakonec mi jeho rty odpovídají, odpovídá čím dál vášnivěji, divočeji, až je on ten, kdo škádlí mě, pokud se tohle ještě vůbec dá nazvat škádlením. Jeho ruce už před hodnou chvílí začaly dobývat mé tělo, kousek po kousku, všude, kde se mě dotkne hořím. Kousne mě do dolního rtu, a já se nebráním zasténání. Sesuneme se na zem, zalehne mě, líbá mě, dráždí, rozpaluje, ale pak se přetočí, aby byl pode mnou. Ďábelsky se usměju, vlastně jsem to po jeho předchozích reakcích čekala. Naposledy ho políbím a nastavím svůj vchod nad jeho erekci (původně jsem chtěla napsat kopí…) a dosednu a znova, dívám se mu do očí, přidávám na tempu, líbí se mi, jak se jeho výraz mění, k t ledovce na začátku má už hodně daleko. Po jindy bledé tváři mu stéká kapka potu. Prohne se, vidím, že se kouše do rtu, usměju se tomu a přijmu ho hloub než předtím, rychleji, Sasuke není jediný, kdo se potí. Zasténám a znovu, není špatné projevit emoce. Najednou ucítím jeho štíhlé chladné prsty na bocích, nutí mě zrychlit a sám mi vychází vstříc. Jeho pohled už není chladný, jako by se v něm odrážel oheň klanu Uchiha, tiše zasténá, je to tak potichu, že si ani nejsem jistá, jestli jsem to opravdu slyšela, nebo si to jen vymyslela, ale po chvíli se ozve znovu, hlasitěji než před tím a pak už sténá se mnou. „Hinato!“ jeho semeno mě zaplní, jako déšť zalévá vyprahlou půdu, jeho tělo pode mnou ochabne, ještě pár posledních pohybů, zhroutím se na něj.
Přitiskne mě k sobě, probírá se mými vlasy, působí to tak… normálně. Cítím se rozpolcená, původně jsem si myslela, že to dělám kvůli Narutovi, ale kde je pravda? Tohle… nikdy jsem se necítila tak dobře, tak živě.
„Vrať se se mnou Sasuke, vrať se domů.“
Upře na mě oči, ta něha v nich mě zarazí, takový výraz jsem u něj nikdy neviděla. „Dobře Hin, vrátím se, pod jednou podmínkou. Hyuugo Hinato, vezmeš si mě?“
„Ano, vezmu.“
M vysvětlení, aneb co v povídce nebylo. Hinata šla hledat Sasukeho kvůli Narutovi, byla ochotná mu ho přivést i přes to, že se bude muset Naruta vzdát. Zato Sasuke byl do Hin už nějakou dobu zamilovaný, ale nikdy jí to z pochopitelných důvodů neřekl. Ona se mu sama nabídla, ale jemu to připadalo moc náhlé neuvěřitelné, navíc věděl, že vždycky milovala Naruta. Chtěl vědět, jestli má ráda jeho, jestli se jí líbí, proto taky nechal skoro všechnu práci na Hin a proto taky byla ona nahoře… Hinata si myslela, že to všechno dělá pro Naruta, ale v průběhu se to začalo měnit… Já sem takovej rejpal a tak jsem ještě uvažovala nad tím, proč Hin není panna… (Což je z průběhu asi jasné…) Moje zvrhlá stránka si to vysvětlila tím, že Hin trénovala s Nejim XD, ale vy normální lid si to vysvětlete jak chcete…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!