"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

úterý 15. dubna 2014

Život si nevybereš...

Víte, já doslova nesnáším politiky a ty jejich kecy, hrozný, úplně mi to stačí při ZSV, ale v Teminých a Shikových politických kecech se naprosto vyžívám, ty "nenápadné" rýpance, a koukání na problém z milionu úhlů, už to má stránku a půl a pořád mě to baví. Stránku a půl mají jenom ty politický kecy, jinak už to má stránek pět... Ach, miluju tuhle povídku... Ha, už je jich šest... Ale myslím, že vám to sem dám, až budu mít i Shikamarovu, oni by do sebe měli hezky pasovat... Taky se začal klubat nápad na UtaHota :D. Pro teď už raději končím...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!