"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

středa 30. dubna 2014

Omluva?

Cítím se povinna vám napsat, proč nic nepřibylo... je to prostě tím, že když už se konečně dostanu k počítači jsem tak unavená, že nejsem schopná napsat rozumné slovo, mám rozepsanou další kapitolu Rozumu a Citu, dokonce už to docela úspěšně začalo předstrat děj, aneb moje variace na kombinace Sharinganu a Byakuganu. Už jsem dokonce vymyslela, jak to bude s Yuki, ale nemůžu to napsat, protože to musí být proloženo i scénami z jiných odboček - SasuHina a... spoustu překvápek. No, to je fuk, už to opět začíná ztrácet smysl, omlouvám se, ale nepřečtu si, co jsem napsala a rovnou vám to sem hodím, protože vážně usínám a to je teprve půl jedenácté. Odcházím se vypnout....
Jass

2 komentáře:

  1. S časem to znám :) momentálně jsem si chtěla přečíst tvé povídky, na oplátku, když jsi asi jediná, kdo čte ty mé :D jinak děkuju za komentáře a za můj odkaz tady u tebe na blogu. Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nemyslím, že bych byla jediná, kdo to čte, spíš jde o to, že většina lidí prostě nekomentuje... COž docela chápu, od té doby, co mám blgo tak komentuju mnohem víc, protože vím, jakou radost to člověku udělá :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!