"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 6. dubna 2014

Úpravy

Udělala jsem spoustu technických úprav, doplnila jsem povídky a obrázky do bočních menu a k povídkám, u některých jsem přidala přímý odkaz na druhý díl. Povídky mají i svůj vlastní čáne, příspěvek, nebo jak tomu chcete říkat, doplnila jsem spoustu obrázků k Život si nevybereš atd. Doufám, že se vám to bude líbit, jestli máte nějaké další nápady na zlepšení napište (žádné, rovnou ten blog zruš, slyšet nechci...)
Co se týče povídek, tak dneska jsem si dělala pořádek v těch všech papírech, ani jsem nevěděla, kolik depresivních povídek tu mám...
Ještě jsem se nerozhodla jestli, a které vám sem dám, hodně z nich je nedokončených atd. Uvidíme, jak se to vyvine, ale některé jsou docela pěkné - na mě. Mám tu tři naprosto tragické, jednu strašnou GaaHinu, jednu slibně začatou ShikaTemu, jednu GaaMatsuri, která je sice dopsaná, ale není moc dobrá... Pak tu mám pidi začátek povídky v Suně, hlavní postava má amnézii... Rozepsanou druhou část Šifry, ale ještě si nejsem jistá, jestli je to to pravé ořechové :D A pak tu mám jednu rozepsanou povídku s dohodnutým sňatkem. To je asi všechno, i když nikdy nevíte, co na vás vybafne ze sešitu fyziky.
Co se týče obrázků, tak na tom pracuju, pár jich mám, ale zatím nic moc. Jen jeden je publikovatelný a to ještě nepovedený... K 1,2 a 3 kapitole Život si nevybereš, už asi nic kreslit nebudu, myslím si, že už to není potřeba, i když ještě jeden obrázek k jedničce rozkreslený mám, i když nevím, jestli ho dokreslím... Co se týče 4. kapitoly, tak jsem se ještě nerozhodla, podle mě skoro stačí ty obrázky z deviantartu, ale možná ještě něco bude. K těm zbylým zatím nevím co nakreslit...
Dál ještě zvažuju, že sem dám pár povídek, které nejsou moje, mám jednu, která je hrozně napsaná, ale má krásný děj, kterým se řadí mezi mé nejoblíbnější, já jsem si ji opravila, tak vám ji možná dám i sem, s odkazem na autora, samozřejmě a dál mám pár oblíbených povídek, co nedali na konohu a přitom jsou úžasné... Ty také zvažuju, tak uvidíme. Co si o tom myslíte? Ráda uslyším váš názor. (Jako by mi někdo někdy odpověděl...)
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!