"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

úterý 22. dubna 2014

Nepotřebuješ oči (SasuHina)




SasuHina drabble (93 slov), výklad je na konci ;)
„Jak mě můžeš milovat? Nikdy jsem neudělal nic správně, jsem špatný a slepý.“
„Miluju tě takového, jaký jsi.“
„Nechápu tě.“
„Láska si nevybírá, Sasuke.“
„Nevidím tě, tvůj úsměv, to jak jsi krásná, jsem pro tebe jenom přítěž.“
„Na to, abys mě viděl, nepotřebuješ oči.“
„Hinato, co to děláš?!“¨
„Můžeš mě vidět rukama, vidíš mě Sasuke?“
„Hinato, jsi si jistá, že tohle chceš?“
„Můžeš mě cítit.“
„Já vím, tvoji vůni bych poznal kdokoli.“
„Můžeš mě slyšet, moje slova, srdce, pohyby. Můžeš mě chutnat. Už mě vidíš, Sasuke?“
„Ano, vidím tě, Hin.“
„Tak to udělej.“

Zajímalo by mě, kolik z vás pochopilo o co tam šlo, protože jsem to napsala dost obecně, alespoň myslím. Tedy, autorské řešení: Sasuke se přidal na dobrou stranu dříve a nevoperoval si Itachiho sharingan, přílišným používáním Mangekyo tedy přišel o zrak. S Hinatou se do sebe zamilovali, ale on má pořád pocit, že pro ni není dost dobrý. Jako svoji nejhorší slabost cítí to, že je slepý, nemůže ji chránit, ani ji nevidí. Hinata se mu snaží ukázat, že k tomu, aby ji viděl nepotřebuje oči... Já mám v hlavě jasný obraz, jak to dělá, bohužel, jsem nic tomu podobné nenašla, tudíš to nechávám na vaší představivosti. Co se týče Hinatiny věty... Přemýšlela jsem, že to blíže specifikuji, ale já si myslím, že je poměrně jasné co po něm chce... No, to je fuk. Jestli jste to pochopili jinak, napište mi to prosím, hrozně mě to zajímá... (Jo, to je tak, když je vysvětlení delší než povídka...)
Tak alespoň takhle...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!