"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

úterý 29. dubna 2014

Info

Ano, odhadli jste správvně, mám se učit Chemii, takže jsem tady :D, hlasováním jednoho člověka, tedy mě, jsem se totiž shodla, žeto zvládnu při IVTčku, ano, pořád jsem tak naivní jako dřív. Možná se ptáte proč tolik nepíšu, přece jenom od mé původní velké aktivnosti jsme teď docela daleko. Je to prostě tím, že nic nestihnu dopsat, rozepsané povdky mám asi tři, ale ani jedna se ne a ne chýlit ke konci. Co vám ale můžu slíbit, že sem někdy v blízké době přibyde mů naprosto úžasný sonet XD, měly jsme to za domácí úkol, takže už jenom čekám, kdy se vrátí schválený od učitelky, třeba projednou bude mít nějaké konstruktivní připomínky :D. Co se týče povídek, tak mám pořád rozepsané SasuHina - NewAdult, mám toho napsáno docela dost, ale asi to budu muset trochu přepracovat a dopsat, potom ten crossing over - Naruto HP, s tím jsem zatím nijak nepokročila, ale chystám se na to, dále mám jedno poválečné KankuTen, tomu obrázku se prostě nedá odolat, a pak něco co mě napadlo cestou nocí domů (dost to souvisí s tím mým sonetem...) a co jsem pracovně pojmenovala Touha. Dál mám ještě v hlavě rozmyslenou jednu NejiTen (na obrázek který už tu jednou je, ale koho to zajímá! XD) a jeden úžasný SasuHina obrázek, ale shovávám si ho zatím napozději, protože SasuHiniček je tu teď docela dost... Ha, a pak mám naprosto úžasný SasuIno obrázek, ale... k němu jsem zatím nic nevymyslela :D...
Dál na vás mám prosbu, kdybyste někde náhodou narazili na takový ten správně inspirativní pairingový obrázek, tak dejte vědět (v tomhle na mě asi nejlíp působí jertech... proč má sakra skoro samé SasuHina anebo skupinové, to promiňte, ale tak otrlá ještě nejsem...), opravdu bych byla hrozně vděčná, zvlášť co se třeba týče párů, které tu ještě nemám...
Ha, já věděla, že jsem na někoho zapomněla... V hlavě se mi jemně rýsuje takové lehké yuri - TemaTen, ale vážně nic neslibuju. Prostě jen takový nápad :D
Mám chuť něco napsat, ale zároveň vím, že nic z toho, co jsem vám sem napsala to teď v tomto okamžiku nebude... Takže rutá na deviant art!
Jo a taky chystám zajímavý výzkum, fanošci kteréh opáru jsou nejperverznější? Začínám mýt žhavého favorita, ale... to ještě nějakou dobu bude trvat :D
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!