"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 6. dubna 2014

Neji a Tenten (Posvatební, nebo taky líbánková fáze...)

Co říct, místo učení jsem brouzdala po deviantartu a sbírala pěkné obrázky, obvzlášť ty, co by se hodily k téhle povídce (Život si nevybereš) a našla jsem jich spoustu a rovnou vám je sem musím dát, miluju crooquet, její obrázky jsou ty nejhezčíNejiTen, co jsem kdy viděla, většina je od ní... Tyhle obrázky jsou jak k Oheň, led a etiketa, tak k následujícím kapitolám týkajících se NejiTen (které tam zatím nejsou...)






 Teď na to koukám... oni jsou od ní všechny... Trochu prozrazují děj, ale to se asi nedá pochopit jen z nich....
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!