"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 21. dubna 2014

Úvaha nad Sasukem



Můj vztah k Sasukemu je značně komplikovaný a já jsem se ho rozhodla vám (i sobě) osvětlit. Tento článek obsahuje neuvěřitelné množství SPOILERů!!!
Sasuke v průběhu věků
Geninci
Když jsem Sasukeho poprvé spatřila, rozhodně jsem mu nepropadla, jako spousta jeho fanynek, jeho dokonalé techniky, vzhled a povaha podobná ledovci mě (kupodivu XD) nijak nepřitahovali. Ale přiznejme si to, když už Sasuke něco vypustí z pusy, stojí to za to. Sice mi vadila Sakuřina a Inina posedlost, ale co, to se dalo přežít. V této době, kdy se tam nevyskytovalo mnoho postav se Sasuke postupně propracoval na moji oblíbenou postavu. (Naruta do tohodle žebříčku nikdy nepočítám. Pak se ovšem objevila Shikamarova inteligentní stránka (Souboj Shiki s Temi se stále drží na špičce hitparády) a Sasuke ustoupil do pozadí. Jak se Naruto zlepšoval, začal Sasuke žárlit a mít komplexy méněcennosti, tahle část mě neskutečně iritovala, protože se dala tak jednoduše vyřešit, ale oni na sebe dál vrčeli jako vzteklí psi. Řekněte mi, koho z vás to neštvalo? Mě neskutečně. A pak to Sasuke vyřešil tím, že odešel k Orochimarovi, jo, to byl fakt gól. Naruto se z toho zcvoknul a začal ho fanaticky hledat (Docela se mi líbí vysvětlení yaoistek, že Sasuke se do Naruta zamiloval, ale nedokázal se s tím vyrovnat, tak utekl z vesnice. Naruto ho ovšem taky miloval a rozhodl se, že svého Sasíčka přivede zpět… Tohle mi přijde jako poměrně rozumné vysvětlení :D).

Shipuuden
Když Naruto Sasukeho najde, je z něj fakt… týpek. Bílá rozhalenka, cool stuha a to nemluvím o jeho nových bleskových technikách… Tak proč jsem ho v téhle fázi tak nesnášela. Náš milí Sasuke chce zabít svého bratra Itachiho a nic jiného ho nezajímá, jo fakt super. Proč by nemohl sejmout i pár svých dávných kamarádů? A proč by jim taky nemohl tvrdit, že už k nim vůbec nic necítí, i když to podle mě vůbec nemůže být pravda? Fajn. Sasuke se tam objeví ještě několikrát, aby ukázal jakej je machr, zabije Deidaru, Orochimara, Danza, málem zabije Karin a opustí Suigetsa a Yuuga, omluvte mě, pokud jsem na něco zapomněla… Uznávám, docela se mi líbila ta část, kdy založil Hebi, jen co to změnil na Taku, šlo to do kytek. Potom zabije Itachiho, Itachi předstírá lítý boj a nakonec umírá, ach ano, citovka. Pak mu Tobi řekne pravdu a co Sasuke udělá? Místo aby si řekl – Byl to hrdina. nebo Jak to dokázal, neuvěřitelné. nebo Proč si mi nic neřekl? etc. Místo toho si milý Sasuke řekne: Pomstím tě! Takže by čistě teoreticky měl zabít sebe, ale to ne… Vyhladím Konohu, jo, supr nápad. Milý Sasuke se nám dá do vraždění (to je většina těch předchozích smrtí…). Potom málem zabije Sakuru (sakra, proč jen málem???), Naruta, Kakashiho… Hrůza, co? Potom nastává další Sasuke útlum a nikdo ho moc neřeší… Najednou Sasuke potkává vzkříšeno Itachiho a řekne si: „Sakra, musím hodit s brácho řeč.“ A tak jdou a zabijou Kabuta, ale ani rozhovor s Itachim Sasukemu nepomůže a stále chce povraždit celý svět. Nakonec to vyústí v to, že oživí Orochimara, který pomocí Edo Tensei oživí všechny hokagy, ty dal se Sasukem řeč a ten se rozhodne, že chce vlastně Narutovi pomoct a že se chce taky stát hokagem… Naruto ho okamžitě přijme a začnou společně kosit ty démonský potvory, spolupracujou a znaj své techniky, jako by spolu bojovali naposledy včera. Potom se ukáže že Sasuke chce vlastně něco trochu jiného, ale nějak se dohodnou a všechno je fajn. Nakonec se Sasukemu objeví na dlani ten supr-čupr měsíček a Sasuke má najednou rinnegan – hustýýý. Pak tam ještě něco málo je, ale to zatím není dokončené, tudíž to nebudu komentovat…

Zkrátka a dobře, ani dočtení mangy můj pohled na Sasukeho nijak extrémně nezlepšilo, ale pak…
Povídky
To jsem si takhle jednou prohlížela Kimimarovi obrázky a pak jsem si řekla „No do háje, vždyť on vypadá jako holka!“ (samozřejmě, že ne na všech…) A tak jsem začala spřádat plány, s kým bych milou Kimi mohla spárovat, nejlépe z toho vyšel Sasuke, a tím to začalo. Když jsem povídku začala psát, nesnášela jsem ho, ale v průběhu jsem ho začala mít radši, na moji oblíbenou postavu stále neměl, ale už nepatřil mezi ty neoblíbené (nechci říct nesnášené, vážně nemám postavu, kterou bych vyloženě nesnášela…). Pak šel Sasuke na nějakou dobu k ledu. A pak jsem psala ten článek o pairingách (nebo pairinzích? Jak se to sakra skloňuje?) a zjistila, že mám vlastně ráda SasuHina povídky, ale tak nějak jsem to neřešila. A pak jsem narazila na jeden obrázek tu, další tam… jertech mě tím málem zabil, ty linearty nejsou zas až tak úžasné, ale jsou tak žhavé, že jsem se málem vypařila… A jak jsem na to tak koukala, začaly ze mě padat nápady a co je výsledek? Píšu Rozum a Cit – SasuHina na pokračování (jo, původně to měla být jednorázovka), jednorázovku s pracovním názvem New Adult (SasuHina), a pak jednorázovku, která ještě nemá ani pracovní název…. i když „Netrpělivý Sasuke“ by to docela vystihovalo. A víte co? Já ho mám přes to všechno ráda. Ale ono je to tím, že většina povídek se Sasukem je SasuSaku, a to fakt nedávám. Fanynky tohodle páru, omlouvám se, nechci nikoho urazit, vždycky se najdou výjimky…, Sasukeho charakter hrozně… przněj. Neříkám, že já ho umím psát, ale Sasuke prostě není slaďoušek, co nosí dívkám rudé růže… SasuKari mi nevadí, pořád lepší než Saku. Nepamatuju se, že bych někdy četla SasuIno… a SasuTen už vůbec…

Proč mám ráda Sasukeho?
-Docela mu to myslí.
-Je obětí svého vzhledu.
-No, přiznejme si to, vypadá dobře.
-Antigravitační účes… XD
-Jde přes všechny překážky.
-Nemiluje Sakuru (ale zároveň na ní není hnusný, já už bych jí dávno zabila…)
-Neměl lehký život (myšleno období, kdy přišel o celou rodinu)
Proč nesnáším Sasukeho
-Do háje, šel jsi za Orem!
-Zabít někoho a zas ho oživit, trapný!
-Kdybys o problémech i mluvil, tolik by se nezvětšili.
-Chtěl jsi zabít Karin… *vyčítavý pohled*
-Možností výkladu tvého cíle je nespočet…
-Nechat se vodit za nos Tobim...
-Nezabil jsi Sakuru…
Proč Sasuke odešel z Konohy? (která možnost se vám líbí nejvíc?)
1. To je přece jasný, chtěl mít větší sílu, vždyť to tam přímo říkají *výraz jako když něco vysvětlujete pětiletému dítěti*
2. Sasuke se do Naruta zamiloval, ale nedokázal se s tím vyrovnat, tak utekl z vesnice. Naruto ho ovšem tak miloval a rozhodl se, že svého Sasíčka přivede zpět…

3. Sakura a Ino už ho tak štvaly, že radši opustil vesnici
4. Orochimarův dlouhý jazyk v něm vzbuzoval nemravné myšlenky – myšlenku raději nedokončíme
5. Chtěl se stát pánem světa
6. Chtěl vzbudit u holek pocit naprosté nedostupnosti
7. Chtěl pomocí Edo Tensei obnovit svůj klan (za obětování Itachiho…)
8. Mořské národy (tím chci říct, nikdo netuší co to bylo… svedeme to na mořské národy, každý nový názor uvítám :D)
Sasukeho vývoj

Jeden vtipný obrázek na závěr (a neurážejte ho, patří mezi mé oblíbené!)
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!