"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 14. dubna 2014

Dlouho jsme se neviděli...

I přes to, že jsem opět byla nějaký ten čas doma, se tu neobjevil žádný příspěvek, někteří z vás se možná ptají proč (ano, stále jsem tu svoj naivitu neztratila). Důvodů je více. Zprvé škola, ano, nikdy dřív mě to nezarazilo v mém tvoření, ovšem tentokrát je to dost napnuté... No nevadí, dalším důvodem je nedostatek inspirace, jak už vám nejspíš došlo při četbě Kankurovi kapitoli z Život si nevybereš. Prostě to teď moc nejde. Život si nevybereš je tak trochu nasuchu, pořád říkám, s touhle povídkou to jen tak nevzdám, mám njaké útržky z budouccnosti, ale nejdřív chci napsat ze Suny Temari a Gaaru, možná i Matsuri, u otce a matky sunského tria si ještě nejsem jistá, jen pokud mě něco napadne a pak si tu možná ještě pár postav vymyslím, nebo využiju nějaké málo rozvinuté charaktery, přece jen jinak by toho bylo dost málo. Dále musím ještě dopsat Kiri, popravdě tam si opravdu nejsem příliš jistá, jak to provést. Určitě se tam objeví někteří ze sedmi mlžných šermířů, možná i všichni, ale... poslední dobou mám ráda Ameyuri Ringo :D. Stále se hledá adept na vůdce mlžné... asi si někoho vymyslím, nebo že by Voldemort? (jo, to byl hodně blbej vtip...). Do konohy mi ještě chybí Shikamaru, pak uvažuju o tom, že jsem ještě nezapojila Kakashiho, pak tam není Lee, ani Gai a Kurenai s Asumou... Dál neím, jestli vypisovat i Choujiho a Saie, nebo jestli si jejich myšlenky mám nechat pro sebe... uvidíme. Zapoměla jsem zapojit vaši oblíbenou postavu? Napište mi to, jsem sklerotik stará, šedivá, takže otázka není, jestli jsem na někoho zapoměla, jako spíš, kolik jsem jich zapoměla. Pak je tu ještě otázka co s použitelnými lidmy z ostatních vesnic... Některé bych docela ráda zapojila, ale asi se na ně spíš vybodnu...
Abych se vrátila k původnímu smyslu, dalším důvodem, proč nejsou články je to, že nejsou komentáře, bez vaší zpětné vazby prostě nevím, co mám psát, co by se vám líbilo, už si připadám trapně, protože to pořád opakuju jako papoušek, ale budu opravdu ráda za jakýkoli komentář, i negativní, pokud to samozdřejmě nebude něco jako - jsi blbá... z toho si asi příliš mnoho nevezmu, chci vědět co se vám líbilo, co se vám nelíbilo, co bych podle vás měla změnit etc.  Chodíte sem, nějaké vstupy se mi pořád zobrazují, tak proč sakra nekomentujete?! Ne, nebudu se rozčilovat, ale byla bych ráda, kdyby se tohle z vaší strany alespoň trochu zlepšilo, je fakt, že si tenhle blog píšu hodně pro sebe, ale chci, aby se tu aspoň trochu líbilo i ostatním...
Z trochu jiného soudku...
Mám rozepsaného křížence HP a Naruta, je to dost patlanice, ale líbí se mi to, jen nevím, jestli budu schopná to dopsat, protože zaboho nechápu, kdo zastaví Voldemorta, když Harry provede to, co provede... No to je fuk, toho si nevšímejte, tak za tři roky se to tu objeví...
Žádná další povídky momentálně nevzniká, náměty co jsem si vymyslela už dřív tak nějak nejdou a nové mě nenapadají, hodně se mi chce napsat InoxChoji, ale to bude povídky nadlouho, protože jejich vztah je podle mě z těch pomalu vzkvétajících...
No, už radši končím...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!