"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 2. března 2014

Hmmm... Ahoj?

Vlastně ani nevím, proč si ten blog zakládám, mám takový dojem, že to skončí tak, jako vždycky, ale nebudeme k tomu přistupovat pesimisticky, třeba u toho vydržím, alespoň doufám...
Co je to za blog? (Jo, to by mě taky zajímalo... :P) Vždycky jsem nesnášela blogy, které zahrnovaly moc velkou oblast, tak proč si jeden nezaložit. Poslední dobou hodně píšu, za čtení to opravdu nestojí, ale přece jen bych chtěla slyšet něčí názor, většinou jsou to fanfikce na Naruta a zbytek jsou neidentifikovatelné splácaniny. Původně jsem to chtěla dát na konohu, ale... no, to je fuk. Na konoze zůstávám jako čtenář na některé věci prostě nemám nervy, snažila jsem se a... panebože, už zase odbočuju od tématu. Taky ráda čtu, hlavně fantasy a jiné fantasmagorie, jak by řekla jedna moje kamarádka. Takže se tu k tomu taky možná něco objeví. Je to jeden velký zmatek, jsem v pokušení to vymazat a napsat ještě jednou, ale... kdo by se s tím psal znova? XD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!