"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 31. března 2014

Omluva

Omlouvám se, nějak mi tu zlobí zobrazování, ale na všechno se dostanete lehce z archivu (pravý sloupec, úplně dole) Popřípadě na povídky a vlastně všechny důležité články, hned nahoře v pravém sloupci, doufám, že to brzy vyřešm, zatím nemůžu přijít na to v čem je chyba...
Jass

Fajn, tak to zlobí asi jenom u obrázků. nechápu... no to je jedno, nechtělo se mi zakládat nový příspěvek, tak to napíšu sem... 
Určitě si vzpomínáte na povídku Pomsta vs. Láska, čím dál víc si říkám, že z vašeho pohledu je nedomyšlená, protože spousta mých myšlenek zůstala jen v mé hlavě a na papír už se nedostala, tudíž napíšu Láska vs. Pomsta, bude tam - smysluplný průběh vzniku jejich vstahu, mrtvola (omlouvám se, ale souboje prostě psát neumím, takže jsem to elegantně vyřešila...), rozvinu ten kousek NejiTen, možná přidáme i kousek NaruHina (nevím proč ten pár všude cpu, když ho nemám ráda... ale on se tak dobře píše). většina scén je trochu obohacená a opravila jsem většinu pravopiných chyb, čekejte dnes, nebo zítra...
(Ero-)Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!