"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

středa 26. března 2014

Jsem špatný? Ne, jen jiný. (Aneb sesterská láska)



 Pořád jeden styl, už mi to přišlo trochu ubíjející, takže Kibova minulost formou rozhovorů s jeho sestrou, na konci už mu musí být tak 16 a pořád mluví stejně jako na začátku... toho si... nevšímejte. Jinak, tuhle část bych chtěla věnovat Paní Archivové, protože to ona mě přivedla k myšlence Kibi a Shina, která mě už nepustila a já je neumím spárovat jinak (ale to jste asi tušili...). Co dodat? Snažila jsem se být vtipná a roztomile perverzní, zda to vyšlo posuď te vy...

„neesan?“
„Ano, Kibo?“
„Proč okásan pořád pije tu divnou vodu?“
„Těžko říct.“
*
„Kibo!“
„Ano, neesan?“
„Našla jsem ti kamarádku.“
„Holku?“
„Ano, roztomilou blondýnku, ráda si hraje na schovávanou.“
„S holkama je nuda.“
*
„Kibo! Nemůžeš si zkoušet moje šaty!“
„A proč?“
„Měl bys potíže, kdyby tě někdo viděl.“
„Ale proč?“
„Kibo, to se prostě nedělá.“
„Proč pláčeš, neesan?“
*
„Neesan?“
„Ano, Kibo?“
„Neměli by se mi líbit holky?“
„Já nevím, Kibo, možná jsi ještě moc malý.“
*
„Mám rád psi, neesan.“
„Opravdu?“
„Se zvířaty není tak těžké vyjít.“
„To určitě.“
„Jim by nepřipadalo divné, kdybych tam přišel v tvých šatech.“
„Kibo!“
„Chci pracovat v psinci.“
„Když se ti tam bude líbit…“
*
„Neesan?“
„Ano, Kibo?“
„Mně se nelíbí holky.“
„Jak to můžeš vědět?“
„Nevím, co je tak úžasnýho na špehování holek ve sprchách, na který jsou ostatní kluci tak pyšný.“
*
„Neesan?“
„Poslouchám.“
„Co je se mnou špatně?“
„Co by s tebou mělo být špatně?“
„Jsem jiný než ostatní.“
„Být jiný neznamená, být špatný.“
„Tak proč nikdo nesmí vědět, že jsem jiný?“
„Oni by to nepochopili, Kibo.“
*
„Já to nechápu.“
„Co zase nechápeš?“
„Proč se mi nelíbí holky jako ostatním?“
„O tom už jsme přeci mluvili.“
„Ale já to nechápu. V čem jsem jiný? Proč?“
„To já nevím, Kibo. Asi prostě jinak uvažuješ.“
*
„Je špatné, když se klukovi líbí kluk?“
„Není Kibo, ale většina lidí si myslí, že to špatné je.“
„Ale když si to většina lidí myslí, není to opravdu špatné?“
„Připadáš si špatný, Kibo?“
*
„Moje práce mě baví.“
„To jsem ráda, Kibo.“
„Taky tě tvoje práce baví, neesan?“
„Jistě, Kibo.“
„Psi mě mají rádi, je jim jedno, co mám na sobě a kdo se mi líbí.“
„Nechodíš tam v mých šatech, že ne?“
„Jistě, že ne, neesan.“
*
„Bylo by moc špatné, kdyby to někdo věděl?“
„Ano, Kibo.“
„Dobře, neesan.
*
„Já jsem se zamiloval, neesan.“
„Opravdu, a do koho?“
„Jen se na něj podívej, není úžasný? Budu mu říkat Akamaru.“ (XD)
*
„Neesan?“
„Oni to vědí.“
„Jak by to mohli vědět?“
„Prý si nikdy nevšimli, že bych se zajímal o nějakou dívku.“
„Tak nějakou polib.“
„Ale neesan!“
„Tak nějakou sleduj a předstírej, že se o ni zajímáš.“
„Když myslíš neesan.“
*
„Neesan? Přemýšlela jsi někdy o broucích?“
„Co tě to zase popadlo, Kibo?“
„Nejsou brouci tak trochu jako psi?“
„Možná. Proč tě to tak zajímá.“
„Shina zajímají brouci.“ (Já: A tebe zajímá Shino…)
„Ty myslíš Aburame Shina?“
„Ano, neesan.“
„To je sympatický kluk.“
„To je, neesan.“
*
„neesan?“
„Ano?“
„Jsou i jiní lidé jako já?“
„Jak to myslíš, Kibo?“
„Jiní, jako já.“
„Samozřejmě, Kibo.“
„Jaký je Shino?“
„To já nevím, Kibo.“
*
„Shino je normální.“
„A jaks na to přišel?“
„Je z dobré rodiny, je vzdělaný a… vůbec není jako já.“
„Ale to přece nic neznamená, Kibo.“
„Nemusíš mě utěšovat.“
„Ale, Kibo-“

(Já: A neesan? Vy: Už zmlkni Já: Ale to byl jen vtip Vy: No jasně... )
Ten konec podle mě takhle ukouslý sedí, pokračování se dočkáte v přítomnosti...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!