"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 24. března 2014

Nesnáším scanery

Chtěla jsem vám sem přidat obrázky k první kapitole, mám jichasi šest, ale scaner úspěšně bojkotuje mé snažení, nikdy jsem netvrdila, že umím kreslit, ale to co s tím provedl náš scaner.... oscanuju to ve škole, to znamená nejdříve zítra, snad to bude lepší... Mám rozepsanou kapitolu Nejiho a Tenten s trochou štěstí by mohla být dneska, čekejte další zkrachovalé existence, nesmyslný průběh, zlomený prst a ... tak fajn, konec spojlerů :D Co bych vám tak ještě mohla napsat... No, nevím, stejně to nikdo nečte, ale to je fuk, já si samase sebou bohatě vystačím :D. Každopádně zpět k Život si nevybereš - jen tak mimochodem, taky vám ten název připadá neskutečně trapnej? - Kdybych tvrdila, že to mám celý naplánovaný, kecala bych, docela promyšlenou mám Kohanu, Nejiho, Tenten, Hiashiho, Ino a tím asi tak končím, na to, že je Hinatka hlavní postava, tak ji chudinku zanedbávám, ale to nejlepší nakonec, že? Popravdě, Hiashi mě tak trochu fascinuje - je možné nepochopit, postavu, kterou jsem si sama napsala? (samozdřejmě spolu s Kishimotem, ale měla jsem na mysli ty věci, co dělá kvůli mě...)- on se tak trochu chová jako zvíře, ale zároveň je vidět, že to všechno dělá, protože si myslí, že musí... (Zajímavou povídku na Hiashiho najdete ZDE, s tím mým Hiashim má asi společné jen vlasy, ale myslím, že po tomle jsem ho tak nějak pochopila, pozor, má to dva díly...). Další zajímavá postava bude Sasuke, nemám ho ráda a asi to bude vidět - bude se chovat jako ještě větší kretén, než obvykle... - ale k němu vám asi radši íc neprozradím, protože ho ještě piluju. Gaara a Hinata jsou prostě muflíci, jen jsem ještě pořád nedomyslela, jak zakomponovat Naruta (možná se na něj vybodnu, ale to by mi padla jedna důležitá část Hinatina charakteru, leda bych tam dosadila někoho jiného....), no uvidíme - včetně mě. Gaaru ještě nemám vymyšleného vůbec, asi mám strach, že ho naprosto zkazím, jako vždycky... No nevadí, domyslíme za jízdy, už vás asi nebaví poslouchat ty moje plky, ani se vám nedivím, stejně se musím jít učit Chemii, pokud nechci dostat další 5...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!