"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

čtvrtek 27. března 2014

Nové nápady

Třeste se, vím, že bych měla pracovat na Život si nevybereš, ne že by mě to nebavilo, ale prostě musím psát i něco jiného, takže... Mám několik zvrhlých (nebo taky zvlhlých) nápadů.

1. Poslední dobou si pořád pohrávám s nápadem co se asi píše v Icha-Icha, koukala jsem, jestli už to někdo nenapsal, ale nic sem nenašla... Každopádně, vcítit se do Jirayi je dost těžké, takže bych asi musela vyrazit na výzkum a to vzhledem k tomu že mám angínu.... No, uvidíme, nápadíčky tu jsou, jen je zrealizovat a domyslet.

2. Pořád mě dráždí to KimiSasu a to hned v několika směrech. Za prvé, to je Oro vážně nechal tak snadno zdrhnout? Jo asi jo, protože se mi nechce psát, jak je honí... Původně jsem zvažovala, že ten s kým Sasuke utekl bylo jen henge, ale ne... to by bylo moc otravné a problematické, takže na to se asi vybodnu... Za druhé, mě nehorázně s*re ta useklá scéna Nejiho s Tenten, co když se potom něco stalo, nebo, já nevím, mám chuť udělat s toho malou sérii, každou o jiném páru, ale možná radši ne, ale Neji s Tenten asi bude... Sakra, poslední dobou je mám nějak ráda.

3. Pak mám takové typicky Jassmínovské nápady, jako Naruto na divokém západě, či Naruto mořská víla, nebo něco podobného XD Ještě tu byly africké kmeny, ale... no, to radši vymýšlet ani nebudu...

4. Dále zvažuji napsat něco na HP, až na to, že to mi prostě z nějakého důvodu nejde, takže uvidíme...

5. Dále mě dráždí myšlenka, je Haku opravdu kluk? Radši bez komentáře....

6. Povídky na přání, ještě nevím, jak to kam napíšu, asi založím nějaký vzkazníček, nebo tak něco.... Jsem ochotná vám napsat povídku na přání, ovšem má to háček, když to nepůjde, tak to nepůjde, občas prostě nejsem na dané téma schopná nic vymyslet, pak... to prostě nepůjde, ale to neznamená, že se nebudu snažit, než to domyslím, můžete mi psát na e-mail, jestli tu někde je... Anebo kamkoli do komentů, já to pravidelně kontoluju (zatím tu není ani jeden...), takže to určitě nepřehlídnu, skvělí by bylo, kdybyste mi nechali, nějaký kontakt - nejlépe mail, nebo adresu vašeho webu, abych vás mohla kontaktovat, že je hotová, jestli chcete něco upravit etc.

7. Yaoi/Yuri - co se týče tohoto žánru, nic proti němu nemám - i když ho čtu jen od paní Archivové... Neříkám, že nikdy nebude, ale zatím mi to prostě nejde... Netroufnu si na to, možná někdy do budoucna.

8.Jednorázovka na GaaHina, miluju tenhle pár naprosto nejvíc, tak proč tu na něj sakra nemám ani jedinou jednorázovku?

9. Šifra 2 - už jsem jí měla dvakrát rozepsanou a vždycky skončí v koši...

10. Mám jedno stupidní naivní GaaHina v bloku, chcete ho? (Vy: Ani omylem! Já: To jsem ráda, je to strašný)

11. Pak mám rozepsané jedno ShikaTema o chuuninských zkouškách... to ještě uvidíme, není to dopsané, ani moc dobré... (moje první povídka...)

12. Mám začátek jedné docela slibné povídky na Gaaru a ? někoho se ztrátou paměti... (Proč mám takový dojem, že je mi ta holka podobná?) To docela chci dopsat, ale nejsem si jistá, myslím, že by z toho nakonec byla minisérie...

13. Pak tam mám jednu klišoidní povídku o dvojitém dohodnutém sňatku, není dopsaná, není ani moc perverzní, jen taková ohraná... Možná ji dopíšu a dám ji sem, ještě bych ji mohla trochu upravit...

14. Poslední dobou miluju Kankura, co byste řekli na nějaké Kanku Hana(Inuzuka, ne Hanabi...), i když ještě nemám domyšlenou zápletku

15. Poslední dobou mám ráda netradiční páry, máte nápad? Sem s ním....

16. Co byste řekli na povídku o někom starším, třeba... Inoichi? Nebo jak se dali dohromady Sasukeho rodiče etc.

17. Taky si pohrávám s nápadem povídce o Itachim, nejsem Itachiho fanynka, ale Itachiho obdivuju, protože některé věci, které dokázal udělat jsou naprosto obdivuhodné a já se dlouho snažím pochopit jeho psychyku (vlastně mi v tomhle dost připomíná Severuse Snapea...)

16. Pak jsou tu mé momentkové nápady, které nejsem schopná převídat, třeba uvidím obrázek a bude to na světě, aneb překvápko...

Tímto s mými novými nápady raději konec...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!