"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

středa 19. března 2014

Sypu si na hlavu popel...

Nechápu, proč pořád píšu ty romantický bláboly, i když mi to zřejmě nejde, vynahratím si to tou novou povídkou, jestli to tu někdo čte (o čemž silně pochybuji) tak pravděpodobně definitivně zdrhne, když o tom tak teď přemýšlím v mnohém se to bude podobat Aifinu Dědictví, ale spíš prostředím a tím, že to bude GaaHina, původně jsem to lechce chtěla doplnit o pohledy vedlejších postav a najednou jsem se přistihla, jak konstruuju postavu, která původně měla být méně než doplňková, to se nepovedlo a už k ní mám asi 6 obrázků (většinu nepublikovatelných....). A nechci znít nějak egoisticky, ale některé části nahánějí strach i mě a to jsem to napsala... Takže tak, nemyslím si že píšu vyloženě špatně, ale nečekejte nic extra, až na četné nevhodné a drastické scény, nic jiného jsem zatím ani nenapsala, rozhodla jsem se, že nejdřív napíšu povídky o minulosti vybraných postav, zbylé v pár řádcích schrnu a vrhnu se na to, takže se bojte, krvelačná Jassmine přichází O:).
No, abych se ještě vrátila k těm blábolům, tak moje matka by asi řekla, že si virtualitou vynahrazuji realitu a píšu tedy o tom, co mi schází, výjimečně by asi měla provdu... Zde svou výpověď ukončím, pokračování příště :D.
P.S. Chtěla jsem vás navnadit alespoň jedním obrázkem, ale teď se mi to nechce skenovat...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!