"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 24. března 2014

Pokojný život Yamatův



Neuvěřitelné, žádné trauma, vraždy, krev násilí, šílenství.... Taky se to projevilo na délce, ale tahle postava prostě nebude tak důležitá, takže jsem jí nemohla dát zas takový prostor (přemýšlela jsem o úryvku z Narutova dětství, ale nechtělo se mi...)

Yamato prožil spokojený život (je mu řekněme cca 40), staral se o královskou zahradu a jeho jediným problémem byli neustálé stížnosti na nedostatek květin a přebytek stromů. Ale on miloval jejich zpěv, rád se mezi nimi procházel a navíc nebyli tak náročné na údržbu. Najednou uslyšel dětský pláč.
*
Nikdy neměl děti, ale Naruta vychoval dobře, alespoň dle vlastního mínění, nemohl uvěřit, že je to už 18 let, co ho našel. Byl z něj pilný zahradník, škoda jen, že neslyšel rostliny zpívat. Byl zručný, to ano, ale nešlo mu to od srdce. Yamata to mrzelo.
*
Princezna Hyuuga chtěla květinovou zahradu, ale on to s květinami neuměl. Pošlu Naruta.

Jen tak mimochodem, rostliny opravdu zpívají, takže Yamato není blázen, i když to tak vypadá... 
Kdo nechce věřit, ať nevěří, ale já tomu věřím, možná jsem naivní a možná taky ne....
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!