"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

středa 26. března 2014

Život si nevybereš

Sakra, kdybyste věděli, jak setsakrametsky se těším až začnu psát přítomnost Hinata a Gaara (muflííííík!), Kankuro (muflííííík!) a to ještě nevíte, co jsem vymyslela s Kohanou, jen ta Matsuri mi nedá spát, vůbec netuším co s ní a navíc jsem zjistila, že přes Gaarovské muflíkovatění si čím dál víc začínám oblibovat Kiri stranu, ke které jsem vám sem ještě nic nedala... Taky máte rádi mrtvolky? *šílený smích* Myslím, že si budu hrát na Orochimara a.... bude překvápko. Dál pořád nevím, odkud začít psát Hiashiho, prostě se mi nechce psát o Hiashiho dětství, protože bych stejně nakonec sjela Aifeině (skloňuje se to tak?) povídce Za Dveřmi, která je podle mě naprosto úžasná a skvěle Hiashiho vystihuje... Tohle se podle mě nedá překonat, takže se mi nechce psát to, co už bylo napsáno nejlépe, jak to šlo, já sice pořád vidím Hiashiho v některých věcech malinko jinak, ale... Už se tu s ním mořím dva dny a vždycky radši sklouznu k jinému charakteru. Podobný problém mám se Sasukem, vím, co chci aby udělal, ale ještě jsem nevymyslela přesvědčivý důvod, jak ho k tomu donutit, jako jemný spoiler řeknu, že tady to s ním rozhodně neskončí jako v mé KimiSasu (nenechte se zmást, vážně to není yaoi...), tam jsem si ho málem oblíbila, taky se nechoval jako Sasuke... Přiznávám, že ani s Gaarou jsem příliš nepokročila, chci ho udělat správně chladného, zraněného, ale zároveň doufajícího a tak nějak... prodtě Gaara! Nechci h opokazit, takže to ještě není tak úplně domyšlené. Přiznávám, že Tsunade jsem si vycucala z prstu, protože jsem nechtěla, aby byla stejná jako Cho (Nejiho matka), takže je správně vychytralá, ale vůbec ne jako Tsunade, je stará a o saké ani zmínka (ale taky je možné, že to pro Ino prostě nebyylo důležité a proto to v její minulosti chybí...). Ještě jednou se chci omluvit Tsume, že jsem z ní udělala takového nesvázaného opilce... No pak je tam Ori, komplikovaná postava... A Shikamaru s Temari, ještě komplikovanější a pak je tu jistý volnomyšlenkářský princ s obscesí (taky se vám tak líbí slovo obscese?) na fialové líčidlo.... No a pak je tu Shino s Kibou aa celá Kiri a zbytek Suny, takže vás ujišťuji, že celou povídku mám perfektně promyšlenou a pod kontrolou (povíme si za 100 let...). Myslím, že bych měla přestat spoilerovat svoji vlastní povídku.... Takže dneska čekejte jednu kapitolu na netuším koho, protože ji ještě nemám rozepsanou, ale jsem nemocná, takže k tomu dřív nebo později dojde... Anebo napíšu něco jiného... Mám pár (zvrhlých) nápadu
Jass
P.S. tak mě napadá, neměla bych se přejmenovat na Ero-Jassmine?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!