"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 16. března 2014

Nová povídka

Mám nápad na megapovídku, takže jestli to výjde, máte se na co těšit (jako by to někdo čet...). Snažila jsem se udělat si graf, všech těch vzájemných příbuzenstvích a vztahů a je v tom fakt zmatek... Hrozně se mi chce prozradit víc, ale vydržím to a nic vám neřeknu :P  Jenom to, že většina charakterů je naprosto jiná, ale to je hlavně tím, že jsem je nechala prožít úplně jiný život, takže nejdřív budu asi psát osudy jednotlivých postav v minulosti a pak teprve povídku samotnou... Ještě Vám prozradím, že za hlavní postavu považuju asi Hyuugu Hinatu, ale zatím nejzajímavější je Sakuřina matka - která ale s tou v Narutu nemá vůbec nic společného (když mě budete hodně prosit dám vám sem ten obrázek, co jsem nakreslila...)
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!