"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pátek 28. března 2014

Kimimaro (pozor, hodně spoilerů...)

Netuším, kdy se to stalo, ale začínámě fascinovat. Nikdy jsem Orochimara, ani jeho poskoky moc nemusela, nijak se mi nelíbili, ani mi nepřipadali zajímaví - i když většina z nich je dost neobyčejných...
Ale pak jsem k Orochimarovi přece jen pocítila jisté sympatie, je to naprostej prospěchář, nic neudělá, pokud z toho něco nezíská, ale dal hodně lidem smysl života, i když dost pokřivenej. Vezměte si třeba toho Kimimara. Vyrůstal v podstatě jako vězeň, sám ve tmě, vlastně skoro nic nevěděl o okolním světě ani o životě, a pak ho hodili do války a všichni tam umřeli, až na něj. Přesto, že jeho život předtím nebyl nijak úžasný, ztratil jedinou životní jistotu, najednou byl sám, malé dítě a nevěděl, co dělat. V tu chvíli se objeví Orochimaru a řekne mu, že je potřebný a on se cítí líp (To samé je třeba i u Kabuta, Juuga,...). Pro Kimimara je Orochimaru něco jako bůh, něco pro co stojí za to se obětovat, nebo lépe, za co se touží obětovat. Kimimaro je jedna z mála postav u které mi přestalo vadit, že je na špatné straně, protože u něj je to naprosto pochopitelné, jak by mohl zavrhnout toho, kdo mu dal jediný smysl života, který má? Tyhle úvahy vyústily v nakreslení milionu obrázků (většina z nich je strašná, ale pár se docela povedlo, ty vám sem dám....) a určitě o Kimimarovi napíšu nějakou povídku, mám totiž pocit, že tahle postava je skoro stejně zajímavá jako Uchiha Itachi. Také jsou tu moje úvahy na téma "Je Kimimaro vážně kluk?" Dospěla jsem k závěru, že to není možné, na některých obrázcích vážně vypadá docela jako kluk, ale na některých je to typická holka, když jsem to konzultovala se sestrou s pomocí jednoho svého obrázku, tak prohlásila, že je v něm obojí, že by mohl být kluk i dívka... Takže nebýt toho neustáléh osvlékání košile... Fajn, právě jsem si to vymazala z paměti, takže pro mě je Kimimaro holka.... A nejsem v tom sama - http://fidjera.deviantart.com/ Já tu holku naprosto miluju, uznávám, že tam jsou obrázky Kimimarai jako kluka a spoustu jiných obrázků, ale taky ji to napadlo a Kimimara jako dívku tam má mimimálně 4x, mě se zasekal počítač, takže tak, ale ANO,  mého bláznovství si vůbec nevšímejte...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!