"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 24. března 2014

Úvaha o.... čemsi?

Já tak ráda píšu nesmyslný příspěvky... Jen jsem vám chtěla sdělit, že už jsem přišla na to, proč jsou moje povídky tak drastický, úchylný, *doplňte si jakékoli přídavné jméno*.... Možná bych z toho mohla vynechat Šifru... Je to tím, že moje povídky jsou částečně ovlivněné Aife a Paní Archivovou, neumím psát tak skvěle jako ony, ale hodně je čtu a mám ráda v povídkách to asi bude vidět, zkombinujte to s mým přirozeným sklonem k násilí, psychologii, rozpitvávání věcí o kterých normální lidé ani neuvažují a voilá, máte tu moji průměrnou povídku. Leda moje ranná tvorba je toho trochu ušetřena...
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!