"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

úterý 25. března 2014

Věkové omezení...

Fajn, dobrá, právě jsem studovala rozdělení literatury a zjistila, že vlastně všechno (až na pár světlých výjimek) je 18+, já všude píšu 15+, ale tak jen abyste věděli.... Holt mám posunutý hranice :P

Bez omezení (může číst kdokoli) - neobsahuje sprostá slova, násilí ani sexuální témata
12+ - objevuje se zde mírně ostřejší mluva, lehké násilí a nějaké to cicmání
15+ - jazyk středoškoláka, násilí není hlavním tématem povídky, když už, tak nehraničí s psychopatickým jednáním vedoucím k smrti, z romantiky se tu můžeme setkat s předehrou nebo zaobaleným popisem erotické scény
18+ - sprostá slova, erotická scéna pro dospělé, násilí téměř neznající hranic
(s násilím to berte nadneseně, ne vždycky musí označení 15+ nebo 18+ znamenat, že se tam budou lidi mlátit. Kategorie jen označuje věk, kterým jsou tyhle věci přístupné = aby to četli lidi, které to nemůže nějak pohoršit; nic, co by už neviděli/neslyšeli/nezažili/nebyli svědky v reálném světě)
 
Sakra,  když si něco takového přečtu připadám si hned jako větší perverzák :¨(
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!